image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cautand ceva ce nu exista


Am mers o data pe o strada plina cu oameni
si te-am cautat printre ei.
incercam sa gasesc parti din tine
in fiecare barbat galant ce trecea pe langa un magazin scump
sau intr-un baietel cu ochii mari
speriat de norul ce se plimba deasupra noastra.
Dar tu nu erai printre ei, si parca nici amintirea ta nu mai era.
Am incercat sa te gasesc in fiecare persoane care se atingea din greseala de mine,
si te-am cautat pana cand picioarele au inceput sa cedeze
iar ritmul inimii sa fie incontrolabil: tu nu erai.

Am mers o data pe o strada plina cu oameni,
si picaturile de ploaie care loveau asfaltul nu m-au speriat in acea zi.
am incercat sa te gasesc in omul care mi-a oferit un loc sub umbrela sa
sau in vanzatorul care s-a oferit sa tina deschis inca putin magazinul
pentru a ma putea adaposti: tu erai pierdut in alta parte.
Si nu ai aparut in acea zi. Si nici in urmatoarea,
cu toate ca am cotrobait fiecare ungher al strazii pustii acum.

Am mers o data pe o strada plina cu oameni,
tu nu erai acolo, asa ca am continuat sa merg.

Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. Poezia este superba.Versurile sunt geniale :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti minunata.Postarea ta imi aduce aminte de aceste versuri " Pe langa plopii fara sot adesea am trecut,Ma cunosteau vecinii toti,tu nu m-ai cunoscut."Te astept si poe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate ca ar fi cazul sa nu-l mai cauti :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos! Esti un talent innascut!

    RăspundețiȘtergere
  5. uneori ceea ce cautam gasim atunci cand ne asteptam cel mai putin.

    RăspundețiȘtergere
  6. mda....cand iubim enorm si pierdem persoana respectiva dintr-un motiv sau altul incercam sa regasim parti din ei...este asa o greseala...:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai primit o leapsa de la mine:)
    http://glasssteps.blogspot.ro/2012/07/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere