image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

A privi


E destul de amuzant felul in care ma privesti,
mereu altfel,
mereu emanand altceva,
mereu aceeasi ochi tristi,
mereu acelasi tu,
aceeasi eu,
dar e ciudat cata mila poti simti dintr-o simpla privire,
a unei persoana care nu demult era straina.
Si cata iubire pot spune doi ochi?
Si cata ura adapostesc ei zilnic?

E destul de amuzant felul in care ma privesti,
bland cand ma comport ca un copil
si aspru cand gresesc fata de cineva, in special fata de mine.
Ma privesti de atata timp cu aceeasi ochi,
si le-am uitat culoarea,
nu i-am mai vazut de mult,
dar de fiecare data cand ma privesti simt acelasi lucru,
de fiecare data altfel.


Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. E destul de amuzant felul in care iti privesc
    Fiecare vers care-mi vine pe inteles ,
    Fiecare rand, pentru ca imi doresc
    In versurile tale sa ma regasesc .

    Cu ochii blanzi iti citesc fiecare vers
    Si ma gandesc la tot ce am inteles ,
    Si cu inima in mana si cu drag
    Spun ca m-am regasit aici iar !

    Poezia este minunata :x Sa scrii mai des pentru ca nu ma satur niciodata de aceste poezii carora le dai viata cu o bucatica din sufletul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă poezia, nu degeaba se spune că ochii sunt oglinda sufletului...

    RăspundețiȘtergere
  3. Aparentele inseala.Destinul este schimbator.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu acelasi stil de a-ti scrie setimentele.
    Minunat ;x

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult poezia ta, o privire poate transmite multe sentimente

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos:D iubirea se citeste in priviri :)

    RăspundețiȘtergere
  7. "dar de fiecare data cand ma privesti simt acelasi lucru,
    de fiecare data altfel." - mă regăsesc... Iar citind postarea asta , mi-au dat lacrimile...

    RăspundețiȘtergere