image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Sfarsit de a 10-a



Nu obisnuiesc sa scriu lucruri ca acesta pe blog si poate ca multi dintre voi nu veti citi insa stiu eu sigur ca exista acolo cateva persoane, vreo 5-6 care il vor citi pentru ca le voi spune ca numele lor apare prin aceasta postare.

Am terminat a 10-a si sincer atat am de spus: SLAVA CERULUI si DIVINITATII pentru ca nu stiu cati dintre noi, cel putin din cei care invata la liceul meu mai suportau inca cateva saptamani de invatat la anumite materii minunate. Nu o sa fac un rezumat al acestui an dar pot spune cateva cuvinte despre el, a fost cel mai aiurit an posibil, cu cel mai prost orar intocmit vreodata si cu cele mai multe peripetii. Nu o sa scriu un post prea melodramatic pentru ca, peste 77 de zile vom sta in acelasi liceu numai ca pe la ora 7.30, aviz amatorilor: incepeti sa va treziti dimineata ca de la anu prevad absente la primele 3 ore.

Am spus ca voi mentiona cateva persoane? Pai sa vedem, as putea incepe cu cea mai minunata "pistruiata cantareata" pe care toti din clasa o cunosc si care mi-a fost colega de banca in acest minunat an plin de fericire. Nu o sa-ti scriu acum un discurs despre sentimentele mele pentru tine si despre cat de mult te enervez cand nu raspund la telefon insa hai sa fim serioase: sunt cea mai draguta colega de banca pe care o poti avea, mai ales atunci cand ne impartim gumele portocalii sau stam amandoua pe un scaun la filme.

Ordinea e total aleatorie pentru ca nu prea pot sa va scriu pe toti in acelasi timp, asa ca acum cred eu ca a venit randul micutei coreene, adica randul lui tinker bell. Copilul care rade la aceeasi gluma 10 minute si care aude mereu cu totul altceva decat ceea ce ar trebui sa auda; mai ales cand facem o amarata de tema la mate. Iti multumesc ca nu ai fost asa cum mi-am imaginat eu la inceput de a 9-a si ca m-ai facut de mii de ori anu asta cand descopeream ca avem lucruri identice, de exemplu minunatele noastre periute roz.

Apoi al meu minunat coleg din stanga care cu toate ca ma calci pe nervi si ca-mi vine uneori sa-ti rup gatul, ai fost acolo pentru mine sa-mi dai o palma tot anul. Tu minune de copil care mi-ai ascultat toate prostiile si care in loc sa ma ajuti, stii ce faceai? RADEAI ca disperatu. Principessa noastra care nu se poate uda ca se transforma in sirena. Daca ar mai fi ceva de spus despre tine? Minunatele ore de la franceza pe care le-ai facut suportabile, mai ales cand radeai ca muream de frica la gramatica.

Draga boss cu parul mov, in curand roscat speram: sa stii ca o sa-mi lipseasca fata ta de : Dudus ce faci tu acolo?:> si apa pe care mi-ai dat-o marti fix in fata. Pe langa asta cand ma gandesc la tine imi vine instantaneu in cap videoclipul ala minunat pe care il are jumatate de clasa in telefon si ziua portilor deschise cand ai fost machiata si aratai genial.

Si pentru ca tot vorbeam mai sus de franceza, minune de copil care stai in fata mea si care m-ai terorizat sunandu-ma la ora 7 timp de cateva saptamani: iti multumesc pentru media la psihologie. A si sa stii ca toate diminetile alea imposibile in care ma trezeai la acea ora minunata se vor intoarce la tine pentru ca de la anu ora 5.30 scrie pe tine.

Spania! Nu o sa te uit niciodata cand ai venit la scoala cu codita aia creata adorabila care semana cu o codita de purcelus. A da si iti multumesc ca esti colega mea de suferinta la franceza, chiar apreciez faptul ca suntem doua ca noi in clasa.

Ar mai fi cateva persoane care mi-au facut anul asta mai bun insa consider ca cele enumerate mai sus sunt cele care au facut clasa a 10-a sa fie suportabila prin simpla lor prezenta. Si nu spun ca nu au fost si momente frumoase, nu, de exemplu excursia sau zilele noastre sau statul in parc la 30 de grade, dar in niciun caz nu-mi va lipsi clasa a 10-a.
Deci minunatii mei colegi(sunt constienta ca am folosit cuvantul"minunat"de 15 ori insa eu si cateva persoane enumerate mai sus stim de ce) va urez o vacanta frumoasa si sa veniti cat mai des prin oras pentru ca prevad o mare plictiseala acuta.
P.S. ne vedem la anu, intr-o clasa din corpul 1; defapt nu ne vedem pentru ca vom dormi.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. tinker bell te uraste :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos :x Sincer...nici mie nu-mi parea rau acum 2 ani ca termin clasa a X-a :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi detest si eu colegii... nu am cunoscut NICIODATA sentimentul acela de dor fata de colegi.
    Dar SPER sa ma pot transfera si SPER sa nu mai dau de asemenea specimene INSUPORTABILE!

    RăspundețiȘtergere