image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Baiatul cu pijamale in dungi-John Boyne


Dincolo de gard nu era iarba;de fapt nu se vedea nici un fel de verdeata pe nicaieri.




Libraria Online Libris mi-a facut o surpriza placuta trimitandu-mi o alta carte care m-a facut sa uit de soarele de afara. Pe site-ul Librariei Libris puteti gasii mii de carti ce v-ar puitea interesa si cel mai important este ca este o sursa ce contine o multitudine de carti in limba engleza. So, ce mai asteptati? Libraria Online Libris.

Viata e frumoasa la noua ani, nu-i asa? Atunci cand inocenta e in floare, cand nu stii nimic despre razboiul care se poarta intre cei mai mari tie. Atunci cand nu intelegi de ce mama ta plange in fiecare seara iar tatal tau, care pare un om atat de simplu si drept, ascunde un secret in spatele casei.

Aceasta este povestea lui Bruno, un mic baietel care este obligat sa se mute impreuna cu familia intr-o casa destul de departe de oras, fara prietenii sai. Acesta descopera ca in spatele casei se afla o mare "ferma" unde toti oamenii sunt imbracati in aceleasi haine monotone si chair daca parintii ii interzic sa paraseasca curtea, acesta se apropie de gardurile fermei si descopera ca preintre toti oamenii mari traieste si un baietel de aceeasi varsta cu el.

Continuarea? o prietenie de copii, jocuri si schimb de rasete... insa Bruno dorea sa afle mai mult si impins de o situatie mai aparte; dorind sa-si ajute noul prieten face o greseala fatala...
Sfarsitul? nu ar avea farmec daca vi l-as spune; insa este cu totul si cu totul unul cutremurator.
Bruno i-a parte la un moment foarte important pentru omenire, este prins fara sa vrea in mijlocul lui, dar el nu stie asta.

Cartea te face sa-ti pui mii de semne de intrebare insa cel mai mare apare atunci cand ultima pagina este inchisa: de ce orice razboi se finalizeaza cu victime nevinovate?

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Am văzut doar filmul, nu am avut până acum șansa să citesc cartea. Este o poveste tulburătoare, care, așa cum spui, te face să-ți pui mii de întrebări.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si eu am vazut filmul...de 2 ori in aceeasi zi...as vrea tare mult sa citesc si cartea intr-o zi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare a fi o carte frumoasa ... dar nu stiu ce sa zic... :-?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut si eu filmul dupa ce am citit cartea, merita! :)

    RăspundețiȘtergere