image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Povestea vietii mele o spun altadata.


Am sa-ti spun atunci cand vei fi mai mare
o poveste pictata doar in alb si negru,
singura pata de culoare fiind data de o pereche de buze,
ale ei buze rosii; mai rosii ca un apus tarziu de toamna.
si-am sa-ti spun povestea aceasta a mea
doar atunci cand firele tale de par vor incepe sa se coloreze
intr-un negru mai inchis decat proprii tai ochi;
doar atunci inima ta va fi capabila sa inteleaga
o poveste ca a mea.
o tu copile, sa ai asteptari, si sa-ti faci in cap mii de scenarii
pentru ca ale mele cuvinte vor veni atunci ca un val
si-ti vor inunda urechile; aerul se va imputina
iar ale mele gesturi de om trecut de vremea tineretii
vor fi subrede si-mi vor trada sentimentele bine ascunse.

am sa-ti spun peste cativa ani o poveste despre o femeie frumoasa
pe care daca ai fi cunoscut-o ti-ai fi dat seama cat de mult semanati;
aceeasi ochi ce tradeaza iubire si ura in acelasi timp
si aceeasi inocenta tarzie in ale voastre trupuri se gasesc.
era imbracata intr-o camasa ca a ta, iar tocurile subtiri
o inaltau pana la cer facandu-l pe Zeus gelos ca ea era a mea.
iar Afrodita, satula de toate florile pe care zeii le aruncau spre dansa
zacea pre patu de moarte, cu ochii inchisi si mainile stranse la piept.
ne-am intalnit intamplator intr-o noapte ca asta,
dar cerul avea mai multe stele iar ele formau un curcubeu de infinituri
si-i prevesteau acelei femei o iubire sculptata in mai multe chipuri.

Am sa-ti spun intr-un viitor indepartat o poveste de iubire adevarata,
si ma-ntrebi copile drag, de ce nu o mai spun odata.
de ce s-astept atata timp pentr-un basm de care tu ai mai auzit?
ca-i sa cunosti in 'cest rastimp iubirea toata,
dezamagirea te va imbratisa in fiecare zi de mai
si un val de sentimente iti vor inunda capul in ai tai ani ai adolescentei.
am s-astept momentul potrivit, atunci cand
rochia cea neagra de catifea se va mula perfect pe corpul tau de balerina
iar cateva suvite rebele iti vor aluneca pe spatele gol.
doar atunci, cand buza ta de jos a baut dintr-un pahar plin de otrava
si urechia ti-a ascultat prea multe facandu-te sa plangi in hohote.

iti voi spune intr-o zi o poveste despre mine, asa cum tu nu ma sti;
iar cand ziua aceea va veni sa fii sigura ca ai trecut prin destule la varsta ta.

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. Ador poezia...imi place enoorm de moolt :x Cuvintele mele palesc in fata acestei poezii care este minunata . Te rog moolt de tot ceva : Scrie cat mai des poezii , imi place enorm de mult sa le citesc .

    RăspundețiȘtergere
  2. "Am sa-ti spun intr-un viitor indepartat o poveste de iubire adevarata." Ce mult mi-a placut anume aceasta fraza.Foarte mult mi-a placut poezia.Te astept si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Jocul cuvintelor e fermecator :x prea frumoasa!

    RăspundețiȘtergere