image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Pierderea inocentei


Mai stii cand am inceput sa ne jucam de-a oamenii?
Cand am dezbracat pentru prima data hainele inocentei
si am pasit imbratisati pe un drum despre care nu stiam nimic?
mai stii atunci cand reguli ne-au fost puse in fata?
mai stii ca le tratam cu zambete, iubire?
dar tu nu stii nimic defapt, tu nu erai acolo, nu
al tau suflet ce-l credeam captiv in inima mea,
era deja departe, ma lasase sa joc singura
un joc pentru doi.

Mai stii tu, ne-iubire, cat soare visam ca o sa avem noi doi?
Si cum visam la o lume in care nu doar sa traim,
noi voiam sa existam.
Atunci ne-am mascat in oameni, si-am pasit pe Pamant pentru a rade de muritori,
pentru a face haz de ne-iubirile lor;
nestiind defapt ca ceea ce aveam noi era defapt nimic.

Draga, ne-iubire din timpuri vechi,
ce ai vrut sa demonstrezi atunci cand m-ai aruncat singura printre oameni?
nu promisesem amandoi ca vom sta drepti in fata lor?
ca nu vom pelca urechile la cuvintele lor fara de sens?
Draga non-iubire, te-ai alaturat lor?
De ce ai mintit?
Si de ce nu ai fost aici cand haina inocentei mele
a fost de negasit?
unde erai tu scumpa iubire care n-ai existat?
te imbatai din copilaria mea.
si zambeai, si radeai... si ma uitai.

Mai stii cand am inceput sa ne jucam de-a oamenii?
Tu aveai o palarie tare haioasa pe al tau par frumos
iar eu furasem rujul rosu al mamei,
pacat ca nu stiam sa conturez iubirea cu aceeasi dibacie
cu care buzele mele au fost pictate in acea zi.
Mai stii cand am inceput sa radem unul de celalalt pentru ca toti credeau ca suntem oameni?
sau mai stii cand am inceput sa pasim impreuna spre un viitor comun?
Nu... tu nu mai sti... tu nu ai fost acolo.

Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. "Atunci ne-am mascat in oameni" ce frumos spus.Tu ca de obicei ne incanti cu poezii geniale.Scrie mai des,pentru ca imi place mult sa te citesc.Te astept si la mine.Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. You are a genius, stiai deja.♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba!<3 mereu dai un stil aparte poeziilor tale.

    RăspundețiȘtergere
  4. 'Mai stii tu, ne-iubire, cat soare visam ca o sa avem noi doi?
    Si cum visam la o lume in care nu doar sa traim,
    noi voiam sa existam.' <3
    foarte frumos! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. E important e ca tu să mai ții minte ce a fost...

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare atat de rau..ca nu a fost acolo cand de fapt era loc pentru doi.
    Se pare ca amintirile astea te hranesc.

    RăspundețiȘtergere