image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

La multi ani, Terut!




Draga copilut/pui/Terulet/miiiic,



m-am chinuit cam toata saptamana sa scriu ceva pentru tine si dupa cate vezi pana la urma am reusit sa insir cateva randuri pentru cel mai mic pui, pentru ca in sfarsit e ziua ta: la multi aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !

Nu o sa uit NICIODATA ziua in care am aflat ca voi fi cu tine in clasa; si nici primele zile din a 9-a cand ne aruncam niste priviri atat de “wtf dudeeee”. Si in niciun caz nu voi uita cum am ajuns noi sa vorbim: in sala de sport(loc pe care il iubim amandoua, btw) cand ne “distram” tragand una de celalalta.

Timp de doi ani am avut ocazia sa te cunosc si sa-mi dau seama ca nu esti deloc asa cum credeam eu, dar mai ales am avut amandoua ocazia sa vedem ca suntem atat de identice uneori incat it scares us. Nu-mi aduc aminte acum decat de periuta de dinti si de placa de par dar sunt muletalte chestii care sunt mult prea ciudate pentru a fi explicate.

Mai stii anu trecut? Vasilica? Si tu in papuceii tai de casa si halat cu fata de : dudeeee intrati mai repede in bloc : ce naiba cautati aici? Si atunci pot spune ca am inceput noi sa ne cunoastem mai bine, atunci am inceput sa iesim si atunci am inceput sa radem ca fraierele seara la telefon.Sau cum pot uita prima data cand m-ai dus in spate la salcia din Tineret? Cand alergam de colo colo ca sa nu vad vreo broasca? Sau anul asta in acelasi loc cu taciunele vietii?

A da si sa nu uitam ca facem cea mai buna echipa de fiecare data cand suntem puse sa facem un proiect pentru Ziua Portilor Deschise; e nevoie sa-ti amintesc cum se fac afisele la lumina lumanarii? Sau cum ne distram noi intr-o excursie si cat de inocente si cuminti suntem cu adevarat? Si sigur nu trebuie sa-ti amintesc de: I see what you did here…and there (aici sigur o sa razi si abia dupa 20 de secunde vei incepe sa citesti din nou).

Am facut chestiuta asta, care nu stiu cat de mult o sa-ti placa, dar am facut-o pentru a-ti multumi pentru ca mi-ai fost alaturi atunci cand aveam nevoie, pentru ca de ziua mea ai stat cu mine si m-ai facut sa uit de faptul ca ei nu erau acolo si pentru ca datorita tie am cu cine sa vorbesc despre vlog-eri sau blogspot and things like that.

Btw, multumesc ca m-ai facut sa fiu “pă trend” pentru ca datorita tie ma plimb prin Dorobanti. Si inca imi pare rau sa stii ca nu te-am mazgalit in noaptea aia cu oja pe fata..dar inca n-au intrat zilele in sac.

Draga pui, azi mai cresti un an si nu o sa-ti urez aceleasi lucruri pe care toata lumea ti le va spune, pentru ca sanatatea e relativa,familia o sa-ti fie mereu aproape, bani sunt atata timp cat ne purtam frumos cu parintii iar iubirea… ei bine iubirea exista peste tot.

Eu nu o sa-ti urez toate astea, eu o sa-ti spun doar ca sper ca varsta de 17 ani sa fie una minunata pentru tine, sa ai alaturi toti prietenii pe care ii vrei si toata ciocolata din lume sa fie la tine pe birou. Iti mai doresc ca la 17 sa-ti cumperi cat de multe oje OPI doreste sufletelul tau si sa-ti cumperi si o bufnita care sa manance mei din palma ta si sa si vorbeasca.

In plus iti promit solemn ca ma voi stradui sa nu-ti rup scaunul pana in clasa a 12-a si ca voi dormi la tine vacanta asta cat decurand. Iti multumesc pentru zambete,imbratisari si “aweeee”-uri. Sper ca te vei distra astazi(ma voi asigura eu de asta) si astept telefonul tau dupa ce citesti tot ca sa te aud cum razi.

La multi ani, puiule!

Share this:

CONVERSATION

9 vise sparte:

  1. awww multumesc pui <3! ti iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai cat ma bucur ca mai exista asemenea prietenii.Intr-un fel chiar te invidiez,dar e de bine.Ma bucura faptu ca din ce in ce mai multa lume posteaza fotografii,macar putem vedea cine se ascunde dupa asemenea postari splendide.

    RăspundețiȘtergere
  3. Urez si eu multa sanatate , fericire si in calduros LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani :*
    Sunteti norocoase ca va aveti una pe alta.

    RăspundețiȘtergere