image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

inceput


ti-am explorat trupul doar pentru a gasi rana pe care ti-am last-o
cand m-am rupt de tine;
ea nu era acolo, defapt nu mai era nimic.
dar ti-am auzit inima batand de trei ori mai tare cand te-am atins,
si ochii tai, tristi s-au luminat, doar pentru o secunda.
ti-am explorat gandurile pentru a gasi locul in care mi-ai plantat amintirile,
te rugasem sa le pui in locul unde sti ca va aparea intr-o zi o raza de soare,
dar amintirile mele plecasera de mult din tine.
ti-am explorat zambetul, pentru a mai gasi o urma de ruj rosu,
si am gasit, dar nu era al meu. era al celorlalte care te-au sarutat
de mii de ori mai bine ca mine.
te-am explorat pe tine in intregime, si am incercat sa aflu
unde s-a ascuns vechiul TU, acel EL care speram sa nu plece vreodata,
pacat, el nu mai era acolo.
Fugise de mult, lasand in urma doar o umbra ce ma sperie in fiecare zi.

amoru nostru s-a dus dracului,
am incercat sa gasesc doar o farama
din ceea ce a fost la tine si ghici ce,
acolo nu mai era nimic.

Share this:

CONVERSATION

9 vise sparte:

  1. Faci cele mai grozave poezii , nu stiu cum reusesti dar de fiecare data ma lasi cu gura cascata si cu o multumire in suflet pentru ca ti-am citit de fiecare data fiecare creatie de-a ta . Iti multumesc >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. ca de obice,superbe,profunde si lipicioase versuri,Dudus<3 O sa imi fie dor de poeziile tale in vara asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. O poveste frumosa care trezeste amintiri. Mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai ceva de la mine: http://carcea-georgiana.blogspot.ro/2012/06/sunet-de-pian-2-premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta a sunat prea bine "amoru nostru s-a dus dracului"!
    Superba poezioara :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei! :*
    Ai ceva de la mine: http://i-will-be-loved.blogspot.ro/2012/06/premiu.html :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Wooowwww!!!
    E superba poeziaa...:-<
    Felicitari, scrii foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. ''Amorul nostru s-a dusc dracului''
    Bine spus!

    RăspundețiȘtergere