image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Fara mine


Si daca mor inaintea ta
pletele blonde pe-al meu mormant
iti vei lasa,
rogu-te?
Si sa ma-mparfumezi cu-al tau
parfum de iasomie,
acela care te minteam mereu
ca nu-mi place mie.
Vino si danseaza pe-al
meu mormant,
o tu Eva scoasa din pamant.

Canta-mi un cant de fericire
pentru tot ce ai avut
si ce va urma sa fie
fara de mine.
Si de vreodata dor iti va fi
sa nu uiti ca eu de undeva de sus
te voi privi,
doar pe tine, fata cu
buze dulci ce ma sarutau in Cismigiu.
Sa razi si sa-mi spui o vorba buna,
cum ca noi doi trebuia sa sfarsim impreuna.
dar eu, speriat de gandul ca as pueta
trai fara de tine
am plecat si te-am lasat sa zambesti
fara mine.

De-ar fi sa mor in ale tale brate vreodata
sa stii c-am sa ma incalzesc cu
iubirea ta toata si printre nori;
iar vanticelul slab de vara ce-ti va gadila umarul gol
voi fi eu, cel iubit si plin de dor.
De-ar fi sa mor si sa nu ma mai vezi
vreodata,
tine minte ca fericirea ta a fost lumea mea
toata.

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte: