image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Da-mi putina libertate, tu!


Sunt inchis pe viata intr-o inchisoare fara geamuri.
Sunt doar pereti in jurul meu
si din cand in cand respiratia moarta a unui detinut
ce nu va mai vedea soarele maine dimineata.
in jurul meu nimic, doar vid
si oameni ce demult s-au preschimbat in fiare.
eu sunt inchis pe viata pentru o crima ce nu am savarsit,
sunt aruncat inspre o moarte ce prea devreme va sa vie
sunt alungat dintre oameni cu sange cald
doar pentru ca am indraznit sa te cunosc pe tine.

am aruncat a mea libertate si m-am napustit in ziduri.
ti-am lasat o viata in fata si am coborat printre straini
am alunecat spre moarte printre pereti de piatra
si am alungat soarele ce mi-a lasat in urma numai nori.
mi-am semnat sentinta la moarte cu ale mele sperante
si am pledat vinovat pentru o iluzie fara de capat.

m-au inchis printre schizofrenici si criminali si-au aruncat cheia.
mi-au spus, razand si plini de fericire, ca 'cea inchisoare
se va darama peste mine; al meu mormant
acolo va avea sa fie, printre ruine si oameni ce-au pierit de mult.
si stau lanhu-n perete negru-nchis de sase zile,
curand a saptea va veni, a saptea zi si ziua-n care
eu nu ma voi mai trezi.

astern un gand, ce se va pierde-ntre bolovani.
pe mine m-au inchis pentru ca am iubit scurt si curat
si pentru ca am indraznit sa apar sentimentele
pe care cu greu le-ai incercat.
pe mine, au sa ma manance gaze si-alte mii de lighioane
si-au sa-mi taie detinutii pielea, iar ochii-mi vor cunoaste
mii si mii de pacate ale firii.
si-am sa mor intr-o inchisoare fara geamuri,fara usi
doar cu gratiile inchise cu un lacat mare.
am sa ajung in viata de apoi un detinu abstract ce inca mai viseaza
ce inca spera sa mai vada macar o data lumina de afara.

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. Bine, Duduş. Să mai laşi somnul şi ştii continuarea♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca cineva ma intreaba care din poeziile tale imi place mai mult nu as avea un raspuns eligibil.De ce ? pentru ca mie imi plac toate poeziile compuse de tine . Nu stiu cum reusesti , dar de fiecare data raman mereu suprins de ceea ce scrii si astept cu nerabdare urmatoarea poezie .

    Minunata poezia ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai un stil aparte Dudus,si de aceea te ador.
    Superba poezie<3

    RăspundețiȘtergere
  4. Fara cuvinte! :| esti pur si simplu genial de minunata! <3 :">

    RăspundețiȘtergere
  5. Scrii inconfundabil... extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
  6. "sunt alungat dintre oameni cu sange cald
    doar pentru ca am indraznit sa te cunosc pe tine"...Doamne cat ma pot regasi in aceste randuri..Foarte profund , ai niste postari foarte frumoase , unele cam prea triste dar superbe toate. !!

    RăspundețiȘtergere