image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Si-l iubesti chiar daca l-ai omorat.


L-ai omorat din a ta viata pentru eternitate,
L-ai privit, ai tintit si ai trecut la fapte.
Prea mult timp prin al tau suflet el s-a plimbat,
Te-ai saturat, ai tintit, si privirea-ti l-a sugrumat.

Al tau suflet, ce poarta acum pata de sange iubit,
Al tau suflet pe care de mii de ori el l-a ranit,
Suspina si tipa in agonie,
pentru ca tot ce a fost, a fost pura prostie.

L-ai omorat cu al tau glas ce-odata il iubea,
Si cu mana care pe al lui gat mereu se juca;
Acum spatele-l intorci si-n zadar tu crezi,
Ca vei mai iubi un om cu sperante verzi.

Si iubesti un mort; pe care tu l-ai omorat,
Copil inocent ce arma-n mana ai tinut.
Cu toate astea stii prea bine,
Ca l-ai omorat doar pentru tine.

In a ta inima ce emana doar venin,
Amintirea lui a disparut putin.
A devenit un mort ce inca umbla,
Ce cu a ta iubire inca se inunda.

Share this:

CONVERSATION

9 vise sparte:

  1. super tare... imi place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut enorm...si da ..se parca iubim chiar si asa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fantastic..mereu ma lasi fara cuvinte! :o <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos! E superba...imi plac mult poeziile care au cursititate, care au la baza o amintire, un regret, o poveste s.a....

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place mult cum scrii.Tine-o tot asa<3

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult cum scrii.Tine-o tot asa<3

    RăspundețiȘtergere