image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Se numea Sarah-Tatiana de Rosnay

LinkLink

"Si ce inseamna 'sigur'? Cand o sa fie lucruile 'sigure'? "


Libraria Online Libris mi-a facut o surpriza placuta trimitandu-mi o alta carte care m-a facut sa uit de soarele de afara. Pe site-ul Librariei Libris puteti gasii mii de carti ce v-ar puitea interesa si cel mai important este ca este o sursa ce contine o multitudine de carti in limba engleza. So, ce mai asteptati? Libraria Online Libris.

Se numea Sarah, a fost cartea pe care am citit-o in cel mai scurt timp, mai precis 2 zile si am facut acest lucru deoarece cartea te prinde de la prima pagina. Fiind o poveste scrisa din doua perspective, cea a unui copil de 10 ani si cea a ziaristei adulte, ajunsa la 45 de ani, povestea este in echilibru perfect, dandu-ti impresia ca fiecare pagina chiar e scrisa de doua persoane diferite.

Se numea Sarah este o poveste despre coincidente si despre cum durerea poate sa-si faca cuib in inima unei persoane care o accepta la un momentdat si o pastreaza doar pentru sine, pentru ca-si iubeste prea mult familia.

Sarah, o fetita de 10 ani este luata intr-o seara a anului 1942 din casa ei confortabila si trimisa intr-un lagar unde urma sa moara, pentru ca era evreica. Insa inainte sa moara aceasta isi inchide fratele in locul lor secret gandindu-se ca va reveni mai tarziu si-l va elibera. Povestea nu decurge chiar conform planului iar 60 de ani mai tarziu, ziarista noastra sapa adanc pentru a afla detalii cu privire la viata Sarai.. Problema? Ceea ce va aduce la lumina ii va dezbina familia,o va urmari ani intregi insa la sfarsit o va elibera, ii va da puterea sa faca ceea ce e bine pentru ea si copiii ei.

Se numea Sarah este o carte despre Holocaust, despre vieti distruse si destine crunte, dar celk mai important este o carte care ne va deschide ochii noua, tinerei generatii, care nu am trecut niciodata prin ceea ce au trecut evreii in '42, si poate ca nu vom trece prin asemenea clipe niciodata.
Aceasta carte reprezinta, cred eu, o punte catre o lume veche, o lume care a fost distrusa de noi oamenii. Oameni care distrug oameni.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. wow... ;x atat de tare povestea. Cred ca voi citi si eu cartea :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesanta tema acestei carti. M-ai convins ca trebuie citita .

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow,pare foarte interesantă!Am auzit şi eu de ea..:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu vreau cartea aceasta :) Am auzit multe despre ea si nu vreau sa-mi incalce asteptarile, sper sa merite! :)

    RăspundețiȘtergere