image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recenzie: Cele tre1spr3zece motive-Jay Asher



Libraria Online Libris mi-a facut o surpriza placuta trimitandu-mi o alta carte care m-a facut sa uit de soarele de afara. Pe site-ul Librariei Libris puteti gasii mii de carti ce v-ar puitea interesa si cel mai important este ca este o sursa ce contine o multitudine de carti in limba engleza. So, ce mai asteptati? Libraria Online Libris.

"Voiam doar un sarut. Eram o fata de clasa a noua pe care nu mai sarutase nimeni niciodata. Niciodata. Dar imi placea un baiat, el ma placea pe mine si aveam de gand sa- sarut. Asta e povestea- toata povestea- pe care v-am spus-o."


Ce rost mai are viata atunci cand in jurul tau nu este nimic? Asta este intrebarea la care Hannah incearca sa ne raspunda pe tot parcursul cartii Cele tre1spr3zece motive.
Romanul este scris intr-un limbaj acesibil oricui fiind usor de citit, un mare plus pentru cei ce doresc sa citeasca cartea doar pentru a se relaxa. Dar defaptce cauta cuvantul "relaxare" in acest context? Ce legatura are el cu moartea unei fete? Niciuna.

Clay, a fost indragostit de Hannah si in momentul cand acesta primeste o cutie de pantofi plina ochi de casetele fetei incepe o adevarata lupta inauntrul lui. Sa fi fost el de vina pentru sinuciderea fetei? Ce cauta numele lui pe acele 13 casete care i-au schimbat viata pentru totdeauna? Poate el sa-i mai priveasca in ochi pe ceilalti 12? Ramane de vazut.

Cartea este plina de suspans, lucru care iti da o dorinta nebuna de a o termina cat mai repede. Pe langa usurinta cu care paote fi citita, catea mai are si avantajul ca arata toate sentimentele unui adolescent care, satul de etichete si de lumea care greseste la fiecare pas gaseste un refugiu in moarte.
Cu siguranta cele 13 motive este o carte din care se pot extrage multe lectii de viata, dintre care cea mai importanta, consider eu, este: ai grija la semnele e care ti le dau ceilalti; nu stii niciodata cand ei au nevoie de tine.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. buna recomandare de lectura. ai facut o recenzie interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. :x Am auzit de aceasta carte, n-am citit-o inca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaii :x suna atat de interesant.Dabea astept sa o citesc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa ma vad si eu in clasa a IX-a doar ca eu nu vad pe nimeni care o sa ma placa;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Viţa are întotdeauna un rost!

    RăspundețiȘtergere