image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

M-ascund de tine


Te pierd printre idei si fapte,
EU, copil cu vise sfaramate,
E doar o dorinta ce se zbate in mine,
De a fi cat mai departe de tine.

Iar tu in vis apari mereu,
Dar nu esti print, esti doar un zmeu
Ce cu-al meu suflet s-a jucat,
M-a inchis in turn si a plecat.

Si-n al meu drum din fiecare zi,
Pe pasii tai mereu voi fi,
E destin sau poate doar prostie,
E dorinta de a ramane vie.

Si daca-i destin atunci e rau,
Nu mai vreau sa faci parte din viitoru meu,
Eu vreau ca pasii tai sa plece-ntr-o parte,
Iar eu sa merg pe drumuri neumblate.

E poate-obosnuinta in gandire,
Sau poate o nebunie spre nestire,
E doar dorinta de-a scapa de cineva,
Si nebunia de-al intalni mereu in calea ta.

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte:

  1. Imi place poezia....eu te-am trecut in lista mea de bloguri :) o zi faina :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut enorm enorm enorm enorm enorm de mooolt :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai ceva de la minee :*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/05/un-prilej-de-fericire.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai o surpriza , la mine pe blog! :*

    RăspundețiȘtergere