image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Intr-un viitor.


intre patru pereti e mereu frig
si frigul doare in pielea cea rupta
de tacere.
intre patru pereti e mereu singuratate,
si mai mult d-atat
e moarte.

eu nu voi mai sta intre patru pereti din nou,
ma voi rupe de geamuri cu zambile trecute
si ma voi instala intr-o casa cu
sase, sapte, opt
sau poate noua pereti.
Ba nu, niciodata sapte;
sase, opt sau noua.
pentru ca sapte e singuratate si moarte la un loc.
Si-mi voi construi o camara cu vise
si-o camera cu amintiri ce se scurg pe caramida rosie,
si voi avea sase, opt sau noua pereti.

si-n casa mea cu sase, opt sau noua pereti
tu nu te vei afla niciodata,
vor fi doar scantei din umbra ta;
iar la atingerea ei podeaua va tremura,
iar ai mei pereti vor exprima doar bucurie,
si plini de zambete vor fi,
pentru ca cei ce se vor inghesui intre patru pereti
vor fi mereu singuri si fara de scapare.
iar eu, pururi inconjurata de pasteluri vesele.

sase, opt sau noua pereti;
niciodata, dar nciodata,
sapte.

Share this:

CONVERSATION

9 vise sparte:

  1. Ia uite, ca nu stiam ca 7 reprezinta singuratate, moarte...7 e nr meu preferat in continuare, oricum:D:D Bravo pentru poezie! Frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. In mod normal 7 inseamna perefectiune... pentr mine reprezinta tot ce-i mai rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiam de partea cu cifra 7 :)

    Imi place moolt de tot poezia :x Vad ca te-ai pus serios pe treaba cu poeziile .Tine-o tot asa ...stii ca iubesc poeziile pe care le scrii !

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place poezia ... se vede ca ai talent :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cind esti singur,mereu e frig.

    RăspundețiȘtergere
  6. Între patru pereţi eşti mereu..singur.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bacovian poem!Dudus imi place blogul tau.Vrei sa facem schimb de link-uri? Asta e al meu http://buburuzabia.blogspot.com/ te rog sa ma anunti daca vrei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Stii ca eu ti-am zis ca esti un copil genial! poezia e.. n-am cuvinte. 7 e numarul care-mi poarta ghinion, iar poezia asta m-a inspaimantat de-a dreptul. ♥

    RăspundețiȘtergere