image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Graba spre nicaieri


Ti-ai lasat rujul pe pahar
si ai plecat.
ai zambit, mi-ai strans mana,
te-am strigat,
ai plecat.

ti-ai imprastiat parfumu pe canapeaua mea,
neagra de piele
si fiecare atingere a ta, pe trupul meu cald
am deschis geamul;
te priveam cum plecai.

ti s-a intepenit tocul cui
in gratarul din fata blocului
si o pisica neagra ti-a iesit in cale.
nu te-ai intors cei trei pasi,
ai continuat sa pleci.

ti-am strigat numele
iar un vecin ti-a atins paltonul rosu;
am coborat pe ale scarilor trepte
si aceeasi pisica neagra in cale mi-a iesit
dar plecai in graba.

am urcat pe aceleasi trepte abrupte
si am intrat pe aceeasi usa cu numaru
sapte.
vantul a trantit geamul in urma ta
iar paharul cu ale tale buze rosii ma astepta pe covor.

ti-am strigat numele,
dar plecai in graba, asa cum ai venit in viata mea:
te grabeai sa nu prinzi radacini langa mine,
sau poate ti-era teama sa simti ceva,
un lucru sigur era clar:
te grabeai sa iesi din viata mea.

Articol participant-Most Wanted

Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. "ti s-a intepenit tocul cui

    in gratarul din fata blocului

    si o pisica neagra ti-a iesit in cale.

    nu te-ai intors cei trei pasi,

    ai continuat sa pleci." ce-mi place cum ai descris :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Impresionant ca de fiecare data!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu putem opri lucrurile care trebuie să se întâmple!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos :x Îmi place tare mult :*:*

    ps: te invit la primul meu concurs !! :*:* Sper să participi !!:*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/05/primul-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult Dudus chiar daca e foarte trista.Poate asta o face atat de speciala.Bravo.Tine-o tot asa.:*:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere