image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cersetor de inimi


-Venele ti-s mult prea inguste,
m-am furisat prea mult printre ale lor pereti subtiri
si le-am spart;
sangele ti-a invadat trupul.
printre cinice intrebari mai vine una,
"imi mai dai o data inima-ti in dar?"
si chiar daca nu-i "da " raspunsul cel primit
voi continua pana la sfarsit.

-Dar al meu suflet mort demult el este,
l-ai omorat cand din a noastra poveste
ramas-a doar un fulg de nea ce pluteste-n abis
printre mii de randuri ce inca nu ti le-am scris.

-iti cersesc inima a mia oara,
-Dar eu n-o dau
-si printre mii de note muzicale,
crezi ca tu esti cea cu reguli colosale?
-doar eu oblig inima sa simta.
-defapt te minti; eu iti sunt de ani de zile ispita.
al tau trup la atingerea mea vibreaza,
iar al tau glas parca lacrimeaza
cand eu pe-o cateta a unui triungi ma aflu
iar tu esti departe un centru pururi albastru.
-minti cu multa impertinenta,
pentru a mea inima tu nu ai eticheta.
-dar am, si nu e una oarecare,
eu i-am dat inimi tale un punct de plecare,
eu am fost Do de-nceput si de final,
eu sunt cel care te-mpinge de la mal.

Si tace si-asteapta o inima-n dar
dar e prea fraier;
inima-i un dar superficial.
n-asteapta sentimente, n-asteapta iubiri
asteapta doar pura dezamagiri.

isi repara venele,
iar sangele isi reia cursul normal.
un cersetor de inimi nu va mai sparge peretii,
acum sunt grosi.

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte: