image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Al nostru nimic

E o prapastie-ntre noi
si-un gust dulceag de miere-n aer pluteste
iar noi doi iarasi suntem despartiti,
de aceleasi vise.
E o pasare albastra ce se aseaza-n parul tau,
iar ochii-ti lucesc mai tare cand eu
increzatoare in proprile forte
alerg spre tine;
dar prapastia ma opreste, iar.
mi-am construit sperante
la baza avand nimic.

al nostru nimic
s-a pierdut pe carari inguste,
printre munti inalti
si tufisuri mai groase decat orgoliul ce-ti inunda venele.
am fi fost fericiti;
doua persoane impartind acelasi nimic,
aceleasi lucruri simple,
zambete si sentimente;
dar am uitat,
tu nu detii sentimente,
tu esti creat din ura si regrete.

si-am fi fost doi oameni maturi pierduti de ceilalti,
doar noi si al nostru nimic ce
ne-a rupt in doua trupurile,
doar ca tu ai reusit sa te regenerezi,
iar eu am ramas cu un trup dat pe din doua
si nimic in suflet.
al nostru nimic.

ai plecat de langa tot ce aveam,
nimicul nostru impreuna,
cand reusisem sa construiesc un pod
intre noi.
am ramas langa a mea prapastie de vise plina.
doar eu si nimicul pe care cu greu
reusisem sa-l avem.

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. Cat de moolt imi place :x Abia astept urmatoarea poezie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori,nici noi nu ştim ce se petrece cu propiile persoane..

    RăspundețiȘtergere
  3. cat romantism;x parca-l citesc pe Eminescu in varianta feminina;))

    RăspundețiȘtergere