image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Te acuz c-ai furat viitorul meu si ai râs


Te acuz c-ai furat viitoul meu si-ai ras,

Te-ai multumit cu-n gand apus,
Ca eu as fi o oarecare-n viata ta,
Ca tu puteai veni cand voiai, si pleca.

Te acuz ca mi-ai lasat in trup un gol,
Si fara de-al tau suflet am simtit ca o sa cobor,
Printre mortii vii ce inca calca pe Pamant,
Printre suflete ce se ridica din mormant.

Te acuz ca m-ai pierdut de atatea ori pe drum
Si c-ai uitat sa-mi spui sa ma adun;
Sa-mi vad de a mea viata fara tine,
Doar eu si golul ce-a ramas in mine.

Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. Foarte frumos :x:x M-ai emoţionat total !!

    Bravo Duduş :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. <3 superb! Scrii foarte frumos. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. superba poezia...

    Te-acuz abis al viitorului meu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata poezia . Eu te acuz ca ai reusit sa ma rapesti din realitate si sa ma cuprinzi in poezia ta , loc care mi-a placut enorm de mult :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dur e titlul. Mi-a placut mult poezia asta:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  6. ”Te acuz ca mi-ai lasat in trup un gol”, tu, copil talentăcios ce ești!

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti un talent innascut! abosolut minuata.

    RăspundețiȘtergere