image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Niciodata.


Stiu ca am spus ca nu o sa amestec ceea ce simt, viata mea personala, cu ceea ce e pe blog, cel putin nu in mod direct dar de data asta nu pot.

Iti multumesc pentru ai ajutat la formarea mea, iti multumec pentru ca m-ai certat si imi cer scuze pentru toate datile cand faceam exact pe dos. M-ai invatat sa fiu om, m-ai invatat tot ce ar fi putut o bunica sa-si invete nepoata si pentru asta o sa-ti fiu mereu recunoscatoare. Doare, si doare prea tare pentru ca stiam ca o as se intample dar voiam ca momentu sa fie cat mai indepartat. Mi-e greu sa scriu pentru ca de obicei cand iti scriam tu citeai, acum nu mai poti citi nimic de aici, nu poti vedea felu in care ma simt, nu poti sa ma mai certi pentru ca nu invta poezii la scoala. Nu stiu ce ineamna "niciodata", dar suna al naibii de dureros.
Iti multumesc ca ai fost langa mine si ca m-ai invatat sa fac totul sa fie bine.

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte:

  1. Imi pare atat de rau! :( sunt sigura ca e dureros eu nici macar nu vreau sa imi imaginezi cum va fi fara..trebuie sa fi puternica stiu ca poti! >:D< daca te pot ajuta cu ceva o voi face.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare chiar nu stie ce simti?
    Eu nu sunt prea sigura de asta.Daca te iubeste cu siguranta se simte nelinistit:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Indiciu pentru cei ce nu au priceput:

    In acest text nu exista figura de stil numita Metafora.

    Sebastian.

    RăspundețiȘtergere