image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

A fi viu.



Pierduti departe,
Printre mii de sentimente aruncate,
Doar tu si cu mine
In doua emisfere straine.

O dulce gand ce-mi treci prin vene,
Copil cu ganduri duse pana la extreme,
Fiinta ce inima-mi posezi,
O tu copil ce la mine din cand in cand visezi.

Cu-n gest divin, aproape de-a mea fata
M-ai fermecat si m-ai readus la viata,
Intr-un mai caldut tarziu,
Cand invatai ce-nseamna sa fii viu.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Iti spun ceea ce am spus de multe ori : ,,imi place mooolt de tot " pt ca asa e...

    Sa ai o seara minunata !

    RăspundețiȘtergere
  2. si ce dor imi era de creatiile tale simboliste...

    RăspundețiȘtergere
  3. Atat de minunat si mie imi era foarte dor de creatiile tale! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. O dulce gand ce-mi treci prin vene,
    Copil cu ganduri duse pana la extreme

    astea mi-au placut cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere