image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De la inceput.


Nu cred ca multi ati sesizat lipsa mea din blogosfera insa am avut nevoie de o pauza, care se pare ca a fost cel mai bun lucru pe care il puteam face. Am luat o pauza de la scris si o pauza de a mai fi aceeasi EU. Care a fost solutia? O plecare rapida din viata. A fugi de probleme se spune ca nu e bine dar e cel mai sanatos mod prin care eu una reusesc sa ma detasez de tot ce se intampla in jurul meu.

Inainte de a incepe sa scriu aveam o mie de lucruri pe care as fi vrut sa le insir aici insa acum toate au disparut si oricum acest post este pentru mine, pentru ca se pare ca schimbarile nu sunt chiar atat de rele precum se crede.
Am plecat, am lasat in urma absolut TOT ceea ce insemna EU si asta mi-a facut bine, acum m-am intors cu forte proaspete si cu o dorinta nebuna de a lua totul de la inceput, de a face macar pentru o data ceea ce e bine pentru mine.

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte:

  1. Si eu ti-am simtit lipsa chiar foarte mult,ma bucur mult ca te simti bine si astept sa citesc acele "foarte prospete" cat mai curand. <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi ti-am simtit oricum lipsa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ti-am simtit lipsa...si chiar ma intrebasem odata,ca ce s-a intamplat cu tine?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum sa nu iti simtim lipsa?:) Welcome back! We missed you:*.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte bine. Dupa fiecare punct, un viitor imaculat ne asteapta cu bratele deschise

    RăspundețiȘtergere