image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Copile, fa ceva sa-ti fie macar tie mai bine


Suvitele maronii peste fata-n bujorata cadeau,
Iar pe tine timiditatea si copilaria te-nconjurau,
Tu dulce amintire a unui copil adevarat,
Ai crecsut in varsta si in demon te-ai preschimbat.

In gandurile-ti disperate de control,
Ti-ai frant aripile devenind un simplu muritor.
Si din ai tai ochi ce moartea aduceau o data,
Te-ai preschimbat intr-o simpla fata.

Si demonii, ei canta-n cor cu disperare
Ca te-au pierdut printre aprinse felinare.
Iar tu raspunzi cu-n glas sfarsit,
-Imi pare rau ca de voi m-am dezlipit.


Sunt eu aceeasi care-am fost mereu, in scris
Cu toate astea, finalul asta nu va sa mai fie trist.
Sunt eu, copilul ce eram demult, o data,
Doar ca mi-am pierdut, pe drum, increderea toata.

Share this:

CONVERSATION

8 vise sparte:

  1. imi inspiri o agatha bacovia sau hortensia papadat bengescu :x frumoasa poezia, se vede ca ai evoluat, ca ti-ai rafinat si pieptanat stilul, felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata ..clar mai lasat/ne-ai lasat fara cuvinte ,iti ador creatiile din ce in ce mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu toate astea, finalul asta nu va sa mai fie trist.
    Versul asta e genial! Intotdeauna ti-am adorat stilul de a scrie:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. WOW...WOW...WOW !
    M-ai lasat fara cuvinte ! Ahh...iubesc aceasta poezie :x

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu mi-am pierdut pe drum increderea toata, sa stii...dar habar n-am cum s-o mai iau inapoi.

    <3

    Lorelei.

    RăspundețiȘtergere
  6. "Sunt eu, copilul ce eram demult, o data,
    Doar ca mi-am pierdut, pe drum, increderea toata. " versurile mele preferate :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Rog autoarea acestui blog sa ma contacteze pe mail:

    emil.calinescu@sas.unibuc.ro :)

    Trebuie s-o intreb cateva chestii :)

    RăspundețiȘtergere