image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Aprilie si-un pic.




Era aprilie si-un pic,
Si-un zambet crunt parea atat de mic,
Pe-a ta fata fara de culoare,
Ce-ascundea printr-o simpla imbujorare,
Un gand strain ce-urma sa se abata,
Sa ma instraineze mai mult ca niciodata.

Era aprilie si-un pic,
Si-un fior rece te-a ametit cu frig,
Un val si nori care pe tine,
Te-au indepartat cu o putere cereasca de mine.
Un simplu gand ce mintea-mi ocupa
Eu eram acolo, dar ea ce cauta?

Era aprilie si-un pic,
Si m-am lasat condusa spre nimic,
De-un sentiment suprem, cum il credeam,
Era doar iubire gram cu gram,
Ce sufletu-mi seca de tot,
Ce m-a lasat far' de antidot.

E iar aprilie si-un pic
Dar nu mai am vorbe sa-ti zic,
S-au spus destule intr-un an
Cand porumbeii imi jucau la geam.
S-au spus o groaza intre noi,
Intr-un arpilie in care nu mai eram doi.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte: