image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Secrete si greseli



Am lasat-o mai moale cu scrisul zilele acestea, am preferat sa stau undeva in umbra tuturor lucrurilor pe care le-am facut pana in acest moment. Am preferat sa ma multumesc cu faptul ca in anumite de perioade de timp totul mi-a mers mai mult decat perfect, insa e un sentiment de implinire fals, deoarece totul merge in jos, din ce in ce mai jos. Am dobandit capacitatea de a-mi da seama ca gresesc, gresesc extrem de mult prin tot ceea ce fac, insa nu ma opresc. Iubesc sa gresesc, pentru ca unele greseli mi-au intrat in rutina, au devenit un al doilea aer, o a doua casa.Am ajuns la concluzia ca gresind nu fac decat sa-mi descompun sufletul, care oricum e din ce in ce mai mic, in particule.


Acum ceva timp mi s-a spus ca poti simti ura si iubire in acelasi timp, nu eram de acord, sustineam clar si tare ca una trebuie sa fie proeminenta iar cealalta, doar un "bonus", in sensul rau al cuvantului. Se pare ca de la un timp prioritara mi-a fost ura, furia, starile de stres si nervozitatea sunt prezente in fiecare miscare pe care o fac si in fiecare cuvant pe care il adresez persoanelor din jurul meu. E greu sa explici in cuvinte o stare, un gand, mai ales ca nici eu nu inteleg nimic din ceea ce se petrece stiu doar ca gresesc extrem de mult cu ceea ce fac si mai ales gresesc pentru ca secretele imi invadeaza mintea.

Am urat mereu secretele, le-am considerat slabiciuni( inca le consider o slabiciune a rasei umane), seceretele te acapareaza, din aceasta cauza secretele mele au fost stiute de macar o persoana pe care eu o cinsideram la acea vreme capabila "sa-si tina gura". Si este adevarat, nu au fost dezvaluite nici acum, dupa atata timp, iar timpul ce a trecut mi-a aratat ca erau doar niste fapte de copil, care nu trebuiau ascunse. Insa acum nu mai sunt copil, acum totul a devenit din ce in ce mai serios, mintea mi se inchide, constientizez ca totul despre mine trebuie sa-mi apartina, ca oamenii nu pot pastra in propria lor fiinta decat lucrurile personale, atat. Restul devine al tuturor, oricine poate avea ceva din tine; doar acele mici" secerete" pot ramane pentru totdeauna undeva in capul tau de adolescent ametit, satul de tot ceea ce te inconjoara.
Secrete si greseli, combinatia perfecta la 17 ani. Imperfectiunea-ti curge prin vene si viata ti se urca la cap, ramai blocat in propriile ganduri, si asa trebuie, pentru ca esti singurul capabil sa-ti intelegi faptele, esti singurul capabil sa te judeci.

Gresesc, am propriile secrete stiute doar de mine, am propriile ganduri spuse de un eu interior pe care nimeni nu le va stii vreodata, pentru ca oamenii sunt rai, oamenii promit marea cu sarea si defapt te lasa sa inaintezi spre foc fara sa-ti sara in ajutor. Esti slab daca-ti destainui fiecare particica de suflet, esti usor de manipulat, usor de schimbat... esti usor de caracterizat, usor de condamnat... iar de aici, mai e doar un pas pana la a te pierde pe tine intr-o lume fara pic de sens. Secrete si greseli, ne construiesc personalitatea, ne dezvolta mintea si cel mai important, ne ajuta sa devenim oameni.

Nu stiu cat de bine am reusit sa descriu ceea ce simt, oricum este doar o parte infima a tuturor lucrurilor care imi trec prin cap. Postul asta nu arata altceva decat faptul ca persoana de acum un an inca e aici, ca mai e o mica speranta pentru ea.

Share this:

CONVERSATION

10 vise sparte:

  1. Cunosc sentimentul si cat ai spune nimeni nu va intelege ce simti,insa stiu ca la un moment dat vei reusi sa treci si peste asta. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai descris foarte exact ! Ai amprentat fiecare cuvant cu energia gandurilor si sentimentelor tale.Ai reusit sa descrii o bucatica din trairile tale , din gandurile si sentimentele tale .
    Pot spune ca amandoi aveam aceleasi principii despre ,,secrete" . Niciodata nu le-am considerat utile , iar singurul lucru pe care le fac aceste secrete este de a ne mai pune inca ceva in spate si sa il caram .
    Spui ca gresesti prin ceea ce faci .Daca stam si analizam in ansamblu tot ce se intampla cu noi si in jurul nostru defapt observam ca aproape totul este o greseala , si aici vorbesc la modul GENERAL (sper sa nu se inteleaga contextul gresit).
    Mie chiar mi s-a reprosat in fata ca fac gresit fiindca fac ceea ce imi place , dar chiar daca unii o considera greseala ,eu nu o consider si lupt pentru a-mi creea un viitor din ea .
    Suntem oameni si suntem supusi greselii , noi trebuie sa trecem peste si sa privim inainte .
    Se poate simti ambele sentimente : ura si iubire ! Dar depinde de noi pe care vrem sa o pastram in continuare in noi!

    Off...nu stiu ce sa zic Dudus... de descris ai descris perfect tot ce simti , dar sincer as fi vrut sa nu te simti vinovata pentru anumite greseli !
    Iti doresc sa treci cu bine peste absolut toate problemele si sa fii bine!
    Iti urez un weekend minunat !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de mult mi-a putut place postarea asta !
    Pana acum ceva timp si eu imi dezvaluiam intimitatile,lucruri persoane care ar fi trebuit pastrate doar in mine,ca astfel ei m-au santajat,mi-au oferit mila,ca am devenit atat de slaba in fata lor.
    Dar ,amundoua am invatat ceva din toate experientele astea.
    App..multi ani inainte :*

    RăspundețiȘtergere
  4. esti...n-am cuvinte :)
    sper ca asta sa spuna mult :)

    RăspundețiȘtergere