image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Inainte sa si respir, te iubesc.


Sperante desarte mi-ai dat in zeci de randuri,
In cuvinte rostite ce s-au transformat in ganduri.
Iubiri ce ochii mi-au cunoscut indeaproape,
Sentimente de care inima nu vrea sa ma scape.

Coincidenta faptului ca ne-am intalnit,
Si ultima data cand tu mie mi-ai zambit,
Pierderi de memorie ce de tine nu ma lasa,
Dorinta nebuneasca de a te vedea iarasi acasa.

In brate sa ma tii si sa-mi soptesti un"buna",
Iar eu copil timid, sa te strang ca de obicei de mana
Si sa-mi promiti ca-n vise mereu te voi avea;
Aveai dreptate, doar acolo mai sunt a ta.

Si-n mii de parcuri, cum ne alergam, iubire
Si-apusuri in care mana-n parul meu ti se juca,
Pierdut-ai cand ai plecat un dram de fericire,
Si eu speranta c-ai sa te mai intorci candva.

Si-au fost atat de multe intre noi,
Cum fulgii ne priveau pe amandoi,
Cum ti-era frica ca-ntr-o zi o sa ma pierzi.
Cum m-ai pierdut si-acum abia de ma mai vezi.

Si-ti respiram numele in timp ce te iubeam,
In brate te tineam si sufletul il imparteam;
Voiam sa fii tu doar al meu, eroul ce m-apara de zmeu,
Iar eu intr-una doar a ta, fata care dupa tine mereu plangea.

A fost minune, a fost un vis, a fost norocul cel mai trist,
Norocul de-a avea pe cineva, ce-n mana inima-mi tinea.
A fost noroc si-un pic de ghinion,
Tu ai trecut peste, in timp ce eu inca ma zbat in trup de om.


TNK - Yine Yazı Bekleriz de tnktheband

Share this:

CONVERSATION

9 vise sparte:

  1. Esti atat de geniala ,am simtit fiecare sentiment ;3 ,mi-au dat lacrimile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ultima strofa:-<... sHE IS brOKen.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumusetea cuvintelor tale inca nu au cunoscut limita .Mi-a placut enooorm de mult ! :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-am mai spus ca esti geniala?;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. si se merita sa te " pierzi" pe tine pentru acesta forma de manifestare care pretinzi ca ar fi iubire?

    RăspundețiȘtergere
  6. *Post moden sleaze: nu se merita, dar cu toate astea o fac.

    RăspundețiȘtergere
  7. e trist, si cel mai trist e cand constientizam asta...

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti din ce in ce mai talentata:x

    RăspundețiȘtergere