image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Doua iubiri in aceeasi lume



In ale mele ganduri te ragasesti cand dorm
Minune astrala, deghizata in inger pazitor ?
Vii pe furis si ma vrajesti
Si iubirea mi-o indeplinesti.

Ma gandesc, oare e bine
Sa am incredere oarba in tine?
Poate ca m-amagesti in nestire
Dar cu tine minciuna e doar o parte de iubire.

Cu-ale tale vorbe ma prinzi ca-ntro-o stransoare
Esti minciuna ce ma poate duce pana la soare
Esti focul ce arde intr-un singur loc
Dar ale carei scantei sar peste tot !

M-ai amagit numai cu vorbe dulci
Dar de ascultat nu vrei sa asculti
Ma lasi sa pierd in amintiri
In farmecul primei iubiri

Am incercat de mii de ori
Sa te transform din al meu vis nemuritor
Intr-o dorinta ce poate fi stinsa
Sau care poate fi vie si aprinsa !

Poezie scrisa in colaborare cu Vioreld

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte: