image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De-ai fi...


De mi-ar fi usor ,in palma te-as tine,
Si-as scrie randuri numai pentru tine.
De-n ochi pe tine te-as avea,
Intregi trotuare cu amintirea-ti as pava.
In glasu-mi termurat de dor,
Te-as ascunde dupa-un nor.

O tu amor pierdut in zare,
Te-as cauta printre mii de trotuare,
Te-as pierde in al meu gand ce pentru tine
Varsa scantei in mii de suspine.

De-ai fi tu frig, iar eu caldura
Si-am trai intr-o lume fara pic de ura,
In iubire sincere aerul s-ar preface,
In mii de bucati lumea noastra nu s-ar mai desface

De-ai fi un fulg in al meu suflet
Si eu as fi o mica stea,
In a mea inima ne-am pierde,
Tu un strain, si eu a ta.




Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Am primit fiecare particica din sentimentele tale,atat de frumos si profund.Le ador..<3 si pe tine mica poeta. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=0bIy1GWgcg8
    Poezia ta transmite aceleasi sentimente pe care le simt cand ascult melodia asta:).
    O zi superba!:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere