image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cine sunt?



Mi s-a spus ca a-ti prefera sa stiti cine este Dudus, ei bine asta ma intreb si eu de ceva timp. Am 17 ani si toate defectele varstei. Sunt un copil intr-o armura de adolescent. Nu am niciun scop, tintesc spre nicaieri, scriu doar pentru a-mi crea iluzia ca sunt buna la ceva. Nu am practicat sporturi, desi inaltimea mea spune altceva. Nu cant, nu pictez, nu dansez[ decat in propria camera]. Dorm cu un ren de jucarie care, de un an si putin e mai mult loc de "adunat" lacrimi. Sunt aiurita, satula de tot ce vad in jurul meu, ametita de propriile ganduri.

A da, ma numesc Andreea; un nume pe care doar cateva persoana ma striga, pentru ca "fenomenul Dudus" a luat amploare cam acum 2 ani si de atunci mi-am facut o "imagine" sunt acest pseudonim. Am camera plina cu maimutoi, cu carti si amintiri, pentru ca daca tin la ceva pe lumea asta, acel ceva este reprezentat de amintiri. Pastrez orice lucru cat de mic, care-mi paote aduce aminte de o zi speciala sau de o persoana la fel de speciala care dupa ceva timp dispare din viata mea.
Am avut multi "cei mai buni prieteni" si le-am incredintat cam totul despre mine, dar au plecat si asa am devenit mai rece, nu las pe oricine sa se apropie de adevarata eu. Problema? Toate persoanele care le-am lasat in viata mea, crezand ca vor fi blande cu mine m-au aruncat si asa am devenit din ce in ce mai inchisa in mine.

Am avut o copilarie relativ minunata, fac pate din generatia "cu cheia la gat" si nu-mi pare rau, ba chiar mai mult daca s-ar putea m-as intoarce in zilele alea si acolo as ramane, as vrea sa fiu blocata la 7 ani, atunci totul era simplu, frumos si totusi atat de complex.

Nu am o imaginatie bogata, sunt plina de pesimism, il respir, il eman, lucru ce deranjeaza de cele mai multe ori. Sunt o sagetatoare foarte incapatanata cu toate astea imi calc des pe orgoliu pentru persoanele la care tin.Sunt plina de contraste, plang si rad in acelasi timp. Intru in stari de melancolie extrem de usor, si pentru a iesi din ele am nevoie de zile intregi. Starile imi sunt usor "date pe fata" datorita ochilor imensi de copil speriat.

Dudus este doar o imagine pe care o voi lasa in urma, insa in acest momentu imi place ca oamenii sa ma vada ca pe cineva normal, puternic, cu multe sentimente in suflet. Nu stiu cum ma vad ceilalti, nu mi s-au facut caracterizari indirecte, insa multi pot spune doar atat: imatura, un copil de pe alta planeta, plangacioasa si pesimista.

Sunt Andreea, uneori si Nicoleta. Dar in fata tuturor de cele mai multe ori sunt doar Dudus.

Share this:

CONVERSATION

11 vise sparte:

  1. Cine esti ? O persoana speciala,alte cuvinte ar fi de prisos...a da si o excelenta scriitoare.<3

    RăspundețiȘtergere
  2. nici la 14 ani, nici la 28 si nici cand vei fi bunica nu vei putea spune exact cine esti. de fapt, niciunul dintre noi nu poate spune cine este. la intrebarea asta se cauta raspuns de mai mult de 2000 de ani. si totusi, fiecare dintre noi incearca sa spuna cine este.

    RăspundețiȘtergere
  3. daca ai suflet de copil atunci e ceva special >:D< esti speciala, esti extraordinara, mai ales ca scrii >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sa fi cine vrei tu dar mai ales tu esti Tu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey Dudus:>Imi place sa iti zis asa..Descrierea ta e superba!Totusi se pare ca te cunosti pe tine..
    Il contrazic aici pe "ideiisiidei"..
    Ca sa sti cine esti nu e nevoie sa cauti un raspuns...doar sa privesti in sufletul tau.Noi nu suntem nimic daca stam sa gandim asa la rece;))Dar defapt insemnam si noi ceva,suntem creatii a lui Dumnezeu,dincolo de toate lucrurile care ni se intampla in viata asta,uneori frumoase sau de multe ori rele...!Esti o fata minunata,scrii frumos..si ai ceva ce poate altii nu au!!Nu uita!

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti pur si simplu tu...speciala >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea - esti o persoana minunata cu un suflet bun !

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca ceea ce scrii spune totul despre tine!:) Esti minunata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tu esti Dudus,taci! Si stii ca cel putin aici,dar cel putin aici,chiar am dreptate.Ce dracu',oamenii nu se schimba in ani de zile,si tu te-ai schimat in cateva luni de la niste nimicuri comparativ cu adevarate tragedii.Nu zic ca tu nu ai avut parte de tragedii(nu stiu),dar tu te poti intoarce la ceea ce ai fost,la Dudus.Iar daca tu crezi ca te-ai schimabt si nu te poti intoarce,esti tot Dudus.Pentru ca tocmai ai gandit ca Dudus.Dudus,Andreea,Nicoleta,etc..."Deusa speciala",sau cum era?Pam-pam...ce dracu',ma,te conoscdestul de mult..poate nu stiu prin ce treci,dar te cunosc.Nu faptele te definesc,tine minte.TU te definesti.Si esti Dudus.Poate nu acum,dar tu te intorci la Dudus fara sa vrei,nu stiu cand,dar o vei face.

    Asa ca gura.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dudus,ce ai scris tu cred ca ne descrie pe amandoua.;)

    RăspundețiȘtergere