image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Amintire 3.


E-un sapte pacatos,
In inima s-a prins fara pic de folos,
Cu toate astea-i un sapte
Ce trupul imi zguduie tare.

Era perfect, era splendoare
Cand buzele-mi intalneau pe ale tale.
Era splendid, era de vis,
Doi copii alergand in Paradis.

A fot frumos si-acum ma doare
Ca-n fiecare sapte iti simt iubirea sfasietoare.
Un sapte identic cu celelalte toate
Un sapte ce din fire ma scoate.



Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte:

  1. Cat de moooolt imi place cum scrii ! Imi place enooorm de mult !
    Nu te-ai gandit sa scrii o carte de poezii ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos:)! Imi place felul in care iti transmiti tu sentimentele. Foarte original:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani>:D<
    Ai primit o Leapsa de la mine:d

    RăspundețiȘtergere