image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

1 martie.



O noua primavara a batut in geam si parca e prima data cand nu mi-a placut. Stiu ca am promis ca nu ma voi mai plange aici, am spus ca o sa las balta ceea ce simt pentru ca blogul asta nu are nevoie de sentimente puse pe tava, ci de lucruri greu de descifrat. Dar astazi imi calc pe inima, las promisiunea undeva departe si raman doar eu, o pagina goala, o melodie destul de "plagacioasa" si un caiet pe care imi tot arunc privirea. E a 3-a primavara in care-mi scriu gandurile pentru a le vedea toti, e al 3-lea martie pe care-l petrec cu o pagina goala, e prima data in astia 3 ani cand am sufletu mai gol ca niciodata.

Nu spun ce mi-a adus acest 1 martie, pentru ca fie vorba intre noi,nu a adus mai nimic. Fata de cel de anul trecut, a fost doar un mare gol in stomac, o speranta prosteasca, o decizie la fel de proasta ca cea precedenta si atat. Ma amuza faptul ca tot incerc sa spun ca totul e bine in suflet, pentru ca acum sincer, nu e bine deloc.

Ce as vrea de la noua primavara? Acelasi lucru pe care l-am cerut mereu, vreau sa simt iarasi; nimic mai mult, orice inafara de asta imi este indiferent. Sunt constienta ca postul asta e doar o "vaicareala" si ca nu era necesar sa-l scriu, insa am cautat toata ziua un mod de a incepe pe blog aceasta luna, si sincera sa fiu nu am gasit unul.

Primavara cu miros de flori proaspat culese,
Si un nou el, caruia sa-i pese.
Primavara cu sentiment divin,
Si cu un nou inceput sublim.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Deci eu,de ceva timp,am ales sa nu mai comentez pe aici...ma plictisesc sa tot spun "wa,misto,frumos!"...e misto,e frumos,imi place..ma plictisesc,nu poti scrie si tu macar o data ceva prost?

    RăspundețiȘtergere