image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

A te ascunde.



Alerg printre straini spre-un loc ferit de tine
Cotrabai prin uitate unghere, doar eu si cu mine.
Fug spre-un nou inceput, dar tu din urma ma-ntrerupi
Si-n goana mea, spre-o noua fericire
Te vad in tot ce trece pe langa mine.

M-ascund cu umbra-mi intr-un nor
Sperand ca voi uita de dor.
Dar el de-a pururi m-a urmat
Nici de-ntuneric nu s-a lasat speriat.

Si uite-ma cum ma ascund de tine
Dar mereu gasesc bucati rupte ce se potrivesc in mine,
Bucati ce tu le-ai pastrat,
Si nu mi le dai nici implorat.

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. awwww.:x superb verusir, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos!:) De ce sa te ascunzi cand poti infrunta realitatea?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Only books: pentru ca infrunt realiattea in fiecare zi si realitatea doare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Era exact poezia de care aveam nevoie s-o citesc acum. Şi eu mă simt aşa. Am iluzia că alerg spre un nou început, dar trecutul mă trage înapoi...

    RăspundețiȘtergere