image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Provocare: inceput.


Dansez in pasi timizi, pe-o sticla care
Modeleaza trupuri ce nu se pot opri din miscare.
Sa fiu tot eu, cea care
Eram de mult doar o simpla luptatoare?
Sa-ti amintesc deja,cum o data
Nu ai fi suportat sa ma vezi la pamant toata?
Acum scena-i pictata cu viata,
Pentru a putea sa ma agat de inca-un fir de ata.

Dupa cortina, ai ramas un gand efemer,
Cu ochi de sticla, si chip sever.
Cortina se duce in valuri departe
Iar eu imi scrijelesc ganduri pe-o parte,
O parte a inimii care pe tine
Te avea dintr-o simpla clipire.



Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Poezia e pur si simplu geniala!:) "Acum scena-i pictata cu viata" cred ca m-am indragostit de versul acesta 8->

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Dupa cortina, ai ramas un gand efemer,
    Cu ochi de sticla, si chip sever."
    Da! Se leagă splendid :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow...
    Splendid!!!
    Ma bucur ca ti-am descoperit blogul, o sa mai trec pe aici!

    O seara sublima in continuare!

    RăspundețiȘtergere