image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Joaca cu sentimentele.


Al tău suflet curat

Inima din palmă atunci mi-a furat.

Am știut de-a doua zi

Că iubire nu-ți voi mai cerși.



O, tu, băiat cu ochii goi…

Eram noi doi, doar amandoi…

Putea să fie o furtună,

Iubirea ne ținea împreună.



Erai al meu în seara în care

Nu mă puteam duce la culcare;

Era un vis crescut in noi,

Era puterea de-a fi doi.



Mărturisesc că te iubesc,

Ș-acum chiar nu te-amăgesc;

O primă dragoste a mea,

Care ne-a prins în vraja sa.

Share this:

CONVERSATION

7 vise sparte:

  1. Si de cele mai multe ori ne indragostim doar dintr-o joaca de sentimente!
    Frumos scris!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. love is in the air ;))

    superbe versuri si se vede ca esti putin cam indragostita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana: defapt nu e pic de dragoste in mine, da versurile arata iubire...dar nu e deloc asa.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place poezia, este foarte frumoasa.
    versurile transmit multe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos e sa ai pe cineva caruia sa ii scri o poezie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Denisa, nu am cui sa scriu poeziile. Sunt pur si simplu pentru mine...

    RăspundețiȘtergere