image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Eu nu stiu


Eu nu ştiu să mă las iubită,
Şi pierd momente în neştire.
Eu nu ştiu să m-accept pe mine,
Nu pot să te-aştept pe tine.

E rautate pură ce-n sange se strecoară
M-amestec cu miros de scorţişoară
Şi-o iau la fugă-n goana.

Absolut, vid, nimic,
Gândul la tine îmi zboară umpic.
Şi-mi găsesc în suflet pus
Un ultim gând de dor ce-i dus.
Eu nu ştiu să mă las iubită
Şi tu ai plecat.

Eu nu sunt stea, tu împărat.
Plutesc fara-un scop precis
Către un abis bine-nchis
Un loc de mulţi descris.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. de ce asa de detasata?Ai talent, dar nu il folosi sa te autodistrugi:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana, iti multumesc, si crede-ma ca este a mia cand aud cuvantul "autodistrugere"...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer chiar m-a impresionat aceasta poezie.
    Totusi eu nu cred ca esti asa cum te-ai descris.
    Ai un blog frumos si niste poezii foarte frumoase:x
    Imi place blogul tau >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. "Eu nu sunt stea, tu împărat." :-? autodistrugere?? hmmm cred ca mai degraba inchidere si aparare...

    RăspundețiȘtergere