image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Descriere personala 3.



Cuvintele nu au fost niciodata atat de greu de gasit; parca s-a creat un fel de zid intre mine si simplele notiuni ce de obicei imi conturau ziua in sute de semnificatii. Am in fata un perete negru, cu alb sunt scrijelite forme si litere fara vre-un sens. Un ceas se aude pe fundal si nu face altceva decat sa-mi raneasca timpanele, ochii-mi fug pe cine stie unde, e ceata, vad distorsionat si tot ce inteleg e o miscare. E o nebunie a propriei persoane ce refuza sa priveasca prin lentile de sticla. Ma pierd pe-o schita a unui poet mort in sufletele noastre, dar viu prin propria arta psihotica. Sa aibe vre-un rost faptu ca am pierdut contactu cu lumea reala? Poate ca nu mai sunt capabila sa ma folosesc doar de interiorizare, poate e un semn ca incep sa pierd batalia cu mine.

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. Sau poate că-i un semn că începi să evoluezi în simţire.

    Foarte frumos scrii :x

    RăspundețiȘtergere
  2. fruntea sus si nu mai sta singura...:-s
    scrii frumos :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ai pierdut nici o batalie,poate ai vrut un timp sa fi doar cu tine..Cateodata e bine sa mai luam si cate o pauza..m-am regasit prin cuvintele tale. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de profund ti-ai transmis sentimentele!:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu cred ca pierzi batalia cu tine, poate doar ia o alta intorsatura.
    imi place cum ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sau poate ca nu incepi sa pierzi nimic.:d

    RăspundețiȘtergere