image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Amintire.


Nu m-avant sa spun ca a fost un rol jucat perfect
Dar parca viata s-a miscat repede in loc de incet,
Am pierdut momente-n sir cu tine
Uitand sa fac un bine pentru mine.

Mi-e dor de clipe si de-un loc perfect,
Cu verde mult si noi pasind discret,
Printre sperante sparte de copii
Printre cuvinte si saruturi mii.

Si-n parc cum te jucai in parul meu,
In timp ce spuneai" o sa te iubesc mereu".
Si ochii ce-ti luceau mai tare
Cand ne-alergam printre vesnice trotuare.

Nu are sens sa scriu acum povesti,
Pentru ca in majoritatea te regasesti.
In amintiri si doruri moarte,
In sperante si drumuri ce duc departe.

Si locuri in care soarele fata ne mangaia,
Atunci cand pentru tine eram singura,
Promisiuni si cuvinte ce-acum dor,
Vieti ce au fost puse intr-un rol.

Si-am jucat atat de perfect,
Actori far' de costume si defect.
Eram doar copii ce-ntr-o trista vara
S-au crezut eroi si nu stiau ca o sa doara.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. superb...devii din ce in ce mai buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai mult decat superb!Ador fiecare vers,fiecare sentiment trasmis..mereu ne uimesti...intotdeauna voi fi cititoare fidela! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie mi-ai adus o gramada de amintiri...

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci, caut de ceva timp.. Categoria "Bancuri, glume si poezii amuzante " , unde este ? :-S

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu cred ca o vei gasi, mult timp de aici inainte:))

    RăspundețiȘtergere