image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Un nou inceput langa mine.


Era o vreme cand un simplu" te iubesc" iti era de ajuns, te facea sa zambesti. Si era o vreme cand nu contau ceilalti; cand o zi de "7" era tot ce aveam nevoie.

Dar totul a trecut, acum "te iubesc-ul" nu l-am mai auzit de mult, acum o zi de "7" incepe sa para o zi normala. Incep sa cred ca gata, s-a dus si pentru mine, incep sa am impresia ca am luptat cat am putut, dar ca acum e gata, acum nu mai vad niciun motiv pentru care sa tot incerc. Pentru ca realizez ca lupta asta e absurda, a devenit doar o obsesie prosteasca.

Nu mai doare, si asta ma amuza, pentru ca inainte ma sfasia, iar acum, acum este doar ceva ce exista numai in capul meu, pentru ca dupa cum se vede numai eu mai tin acest lucru in mintea mea, tu ai uitat detaliile care-l faceau important.
Merg pe aceleasi drumuri, simt acelasi parfum pe haine, pe piele, dar nu mai e la fel, acum e doar parfumul unei amintiri extrem de dulci, dar doar atat.

Nu stiu cum am facut asta, nu stiu cum am reusit sa las totul asa in urma, nu stiu cum de nu mai doare, dar sincer nici nu vreau sa aflu, vreau doar ca rezultatul acestor cateva luni sa fie unul frumos, de care sa ma pot bucura.
Poate ca e doar o chestie de moment, sau poate nu, nu stu, ideea este ca nu voi mai lasa o amintire frumoasa sa ma opreasca din a o lua de la capat, pentru ca de asta am nevoie, de un nou inceput, si din cate se pare acest nou inceput este chiar aici langa mine
.
Era o vreme cand eram doi copii. Acum am crescut si i-am lasat pe copiii aia tonti si dragostea lor undeva in urma.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. :D...hmmm,am trecut si eu prin asta....nepasare fata de cel in jurul caruia,inainte, se invartea universul tau....vine uitarea...urmand dupa toate astea sa incepi a trai in prezent,un alt prezent!!
    iti doresc un nou inceput frumos!:)

    RăspundețiȘtergere