image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Sentimente care nu se impart




De cateva zile tot incerc sa scriu un post care sa aibe legatura cu ceea ce am scris pana acum, singura problema ar fi ca tot ce mi se plimba prin cap sunt lucruri concrete, lucruri din viata de zi cu zi, si am considerat inadecvat sa incep sa folosesc blogul meu plin de sentimentalisme ca pe un blog al vietii reale. Nicioadata nu am considerat ca lucrurile cu adevarat importante pentru ceilalti ar trebui sa fie scrise aici, pentru ca asta este locul meu, singurul loc unde prefer sa uit de mediul inconjurator. Insa intr-o lunga stare de plictiseala acuta, dand multe click-uri am ajuns sa citesc un horoscop al defectelor, si iarasi mi-am dat seama cat de bine ma identific cu zodia mea. Ideea principala a acestui post nu are legatura cu miile mele de defecte, ci cu o fraza pe care am gasit-o " are o frica paralizanta de implicarea sentimentala", lucru care este extrem de adevarat, totusi bizar.

Ma tem de sentimente pentru ca le impart foarte usor, nu tin cont daca o persoana le merita sau nu, ideea este ca impart sentimente in stanga si in dreapta fara vreo logica; sau cel putin imparteam. De cateva luni bune le-am incuiat pe toate intr-o camaruta si acolo au ramas, imi este frica de sentimente si nu ma tem sa spun asta. Sentimentele sunt punctul meu slab, rupe-mi sufletul in doua si m-ai doborat.
M-am implicat sentimental in sute de probleme care poate nu erau ale mele si asa cum imi spun multi prieteni" tie iti pasa mai mult de altii decat de tine" un lucru extrem de adevarat. Inainte nu ma gandeam la binele meu, ci la al celor din jur; si faceam acest lucru pentru ca puteam jura ca si lor le va pasa, dar acum imi dau seama ca am privit lucrruile doar din perspectiva fetei dragute care credea ca lumea poate fi fericita prin lucruri simple.

Mi-e teama sa ma implic emotional acum pentru ca imi e frica de inca alte cinci dezamagiri pe minut; ma cunosc destul de bine sa stiu ca dezamagirile ma coboara si ca nu trebuie sa lovesc pamantul in niciun caz.
Asa ca da, ma potrivesc perfect cu descrierea zodiei mele, vorbesc mult, sunt neindemanatica si ma tem de sentimente; dar cel putin stiu ca nu voi regreta niciodata aceste lucruri.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu