image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Sa ma iubesti


Să mă iubești ar fi un chin.
Ți-a disparut demult amorul,
Când cu privirea-mi te ochiam
Și tu-mi furai intr-una dorul.

În al meu suflet ai aprins
Un foc ce nu-mi mai dă scapare.
Să fii tu oare cel promis
Sau eu o simplă visătoare?

Mă-ngîni în fiecare-mi vis de joi,
Cuvinte-s multe, dar puține.
Tu mă-mbraci și mă-nfiori
Cu zambetele-ți cristaline.
te ador.


Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Mai,tu incepi sa ma uimesti din ce in ce mai mult in 2012...se pare ca e chiar un an bun :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca te voi uimi pana la sfarsitul lui la fel de mult, inseamna ca da, anul 2012 este unul bun:))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos ai scris!

    Mi-a placut mult aceasta strofa : "În al meu suflet ai aprins
    Un foc ce nu-mi mai dă scapare.
    Să fii tu oare cel promis
    Sau eu o simplă visătoare?"

    RăspundețiȘtergere