image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Pa pa.


Cioc cioc
"Cine e?"
"Dragostea"
"Şi...ce te-a făcut să vii iar aici?"
"Simţeam că ai nevoie de mine"
"A da?! ai simţit prost. Ai simşit iarăşi greşit pentru a mia oară, dar e pentru prima dată când eu nu-ţi voi mai deschide."
Închid uşa. Rămân acolo şi ea ciocăne încontinuu. Şi ciocăne, şi ciocăne, şi ciocăne în disperare. Şi nu mă lasă. Şi vrea să intre în viaţa mea cu orice preţ dar e prima dată când nu-i voi mai da voie. De ce? Pentru că nu are rost să o paţeşti de prea multe ori la rând. Nu are rost să iubesc, să fiu nevoită să iubesc daca nu o simt. Nu are rost să mă chinui, am încercat-o de n ori, şi pur şi simplu s-a dus, nu a fost să fie. Nu vreau dragoste. Nu vreau nimic. Dacă ar putea să plece ar fi minunat şi să nu se mai întoarcă.Să vină doar atunci când o sa stiu eu că este e momentul.
"Pa pa Dragoste, nu mai am nevoie de tine."

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. nu mai ai nevoie de iubire? ma faci sa rad...gresesti enorm.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana: randurile sunt scrise mai demult, intr-o perioada foarte aiurea. Nu spun ca nu am nevoie de dragoste in general, nu mai am nevoie de o anumita dragoste...

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca te minti singura cand zici ca nu mai ai nevoie de dragoste, si oricat ai incerca tot nu o sa o poti opri :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu vom avea nevoie de ea ,doar ea stie sa ne faca mai implinti,desi vrem sa o zgornim ..mereu se va intorce candva isi va da seama ca suntem pregatiti! Asa va fi si la tine. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am nevoie de dragoste dar in cazul meu ea fuge de mine.

    RăspundețiȘtergere