image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Materializarea unei nefiinte.


Sunt iubiri moarte ce nu au avut inceput pe Pamant. Idilie ce au inceput in Rai si nu au prins radacini in trupuri; exista doar ca pure sentimente ale unei imaginatiibolnave de scriitor rupt in bucatile infernului.
El si ea total opozanti; sfere ce se atrag fara a ajunge la un numitorcomun; apartinand unul altuia pentru totdeauna. dar totusi indepartati de trupuri.

Tu nu te diferentiezi, tu nu esti unul singur, tu esti real doar din penita pe hartie. Tu nu ai chip de inger si suflet nepatat, tu-mi esti o schita a intregii nebunii ce-mi pluteste in cap.

Astept sa te materializezi dragoste, sa capeti forma unui joc copilaresc pe care sa-l pot juca pana cand fiinta-mi va disparea. Cuprinde-mi simturile si obliga-mi trupul sa inteleaga sensul la a iubi, pentru ca fara tine dragoste raman a Raiului, doar materializata pe Pamant in fiinta.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. "sa capeti forma unui joc copilaresc pe care sa-l pot juca"
    eu sper ca dragostea mea sa capete forma nemuririi..

    RăspundețiȘtergere