image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Inspiratie de seara



Si acum dori copile ce ti-ai lasat parfumul impregnat in pielea mea.
Dori, ma sfasii, ma rupi in bucati dar nu-ti pot marturisi nimic pentru ca tu in sfarsit te-ai regasit
Ai zambetul care nu mai e al meu si ma doare sa stiu ca eu am avut o data fericirea deplina
Dar am pierdut-o in timp ce mergeam spre lumina.
Nu am asteptari, am doar amintiri vii ce nu dispar
Esti prezent in orice, ai ramas in aer, vis si gand
Nu vad cum pot scapa de astea cat inca merg pe pamant.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Numai sa vrei si vei scapa!Asa poate spuneam si eu odata,dar cand drumul ti se va lumina tu vei uita! <3 Minunata postare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dudus,stii ce cred eu despre asta...poezia e superba,cu toate ca mi-as dori sa nu te descrie.

    RăspundețiȘtergere