image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Dorinta


For you, I'd give up all I own
And move to a communist country
If you came with me, of course
And I'd file my nails so they don't hurt you
And lose those pounds, and learn about football
If it made you stay, but you won't.

Sa spunem ca mi-am dat seama ca blogul asta a devenit prea fantastic, prea greu de descifrat, prea plind e sentimente amestecate. Si din fericire pentru mine mi-am dat seama ca sentimentele astea nu ma vor ajuta cu nimic, ma vor trage in jos. Dorinta pentru anul asta: sa tind spre ceva mai mare.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Blogul e o oglinda nu a ta,nu te reflecta,dar este oglinda in care doar tu te poti vedea.Si,daca vei schimba ceva,sa ramana schimbat doar daca te schimbi si tu.Altfel,se vor putea vedea si altii in aceasta oglinda,si nu vrei asta.Ar insemna,ca sa fiu direct,sa fii comerciala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt sigura ca vor ajuta cu ceva,pentru ca vor fi pretuite atunci cand te vei astepta mai putin!:) si chiar daca vei vrea poate nu le vei putea alunga.Nu le schimba nici pe ele ,nici pe tine..poate ca sunt o arma in defavoarea noastra,dar nu le impiedica apreciaza-le asa cum sunt!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate ca ai dreptate, inse in momentul asta prefer sa nu le mai las sa puna stapanire pe mine

    RăspundețiȘtergere
  4. Heii Dee!:) ai o leapsa la mine pe blog daca vrei sa o completezi.>:D<

    RăspundețiȘtergere