image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De-ai fi-ncercat


M-ai fi avut de-un infinit de ori
Si te-as fi invatat sa zbori,
Sa fii al meu si eu a ta,
Lumea n-ar mai exista.

In al meu gand iubirea-i apa,
Iar noi doi vaslim pe ea.
De-ai fi-ncercat macar o data
Eu si acum eram a ta.

Iubirea-i moartea cea pe care
A mia oara am calcat;
Usor, timida, zambitoare,
Un pas gresit si am clacat.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. Ioana: actually love is not here.:d

    RăspundețiȘtergere
  2. ce faina e poezia:x
    e foarte frumoasa si sentimentala :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Dudus,tu gluemesti?Tu nu vii la Caragiale?Tu vrei sa iti invinetesc curul de bataie?Scrie pana nu mai poti tot ce iti trece prin cap,si corectezi dupa,dar vino naibii la concurs,ca le ai,nenica :)))God,you're good!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si vezi ca il cam plagiezi pe nenea Chirila ;))

    RăspundețiȘtergere