image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cinci si-un sfert.



Sa ma astepti la portile vechi,
Voi fi acolo inainte sa te astepti.
Sa ma astepti cu sufletu-ti deschis,
Voi fi acolo asa cum am promis.
Sa ma astepti cu-n dor nebun,
Pentru ca voi veni acum.
Si chiar de mult timp va dura
Dupa ce ajung, eu sunt a ta.
Tu nu astepti iubirea,
Te sperie si vei pleca.
Sa nu-ti fie dor,
La cinci si-un sfert
Mereu a ta.

Share this:

CONVERSATION

11 vise sparte:

  1. mereu la 5 si un sfert, e ca si cu cenusareasa, la miezul noptii se transforma.;))
    frumos scris. iubirea asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana; mai mult nevoia de iubire; ea nu exista

    RăspundețiȘtergere
  3. ,,mereu a ta"...Ce-si poate dori mai mult de atat?

    RăspundețiȘtergere
  4. Off...pacat ca n-am intrat si eu aici la fic cinci si-un sfert :d Foarte frumos oricum! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dudus, de ce crezi ca nevoia de iubire nu exista?:-? [sper ca n-am inteles gresit];-?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ioana: nu, nu ai inteles gresit, nevoia de iubire exista dar anumiti oameni sunt prea orbi ca sa observe ca iubirea-i pusa pe tava si ei trebuie doar sa se infrupte din ea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dudus, asa eram si eu si poate inca mai sunt, dar pot spune ca desi afara e frig si multa zapada, pe strada mea e si iubire.

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place poezia ta :)
    si ti-au iesit rimele :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta poezia :). Ti-a iesit bine <3

    RăspundețiȘtergere