image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Arta de a spune NU


In ultimul timp am descoperit ca imi este aproape imposibil sa spun "nu"; in mintea mea gasesc n motive pentru care nu trebuie sa fac ceva insa pur si simplu imi este greu sa spun un NU mare si raspicat, si uite asa ajung sa spun in majoritatea cazurilor DA si sa ma trezesc cu opt probleme pe cap pe care sa nu pot sa le rezolv sau sa vad cum anumite persoane asteapta un raspuns cert de la mine si eu nu-l pot da. Imi e greu sa spun NU, pentru ca acum ceva timp acest nu imi era adresat, am auzit nu-uri de la persoane care credeam ca imi vor fi alaturi, mi-am cladit sperante si la sfarsit un "nu" ma dobora. Si uite asa continui sa fac rau prin simplul fapt ca nu pot discerne intre bine si rau, pentru ca atunci cand spun "da" gresesc, ajung in situatii care nu ar trebui sa existe.

Presupun ca aceste prostii copilaresti ar trebui sa dispara odata cu varsta sau cel putin acum cand mintea mea parca s-a desteptat. Trebuie sa invat sa spun NU, chiar daca stiu ca poate durea; trebuie sa fac ce e corect pentru mine nu neaparat ce ma face fericita pe moment.
Si uite iarasi am aberat fara vre-un scop, fara o destinatie precisa, avand doar o idee in cap si mii de cuvinte care se plimba alandala in capul meu.

Invatam sa spunem "nu", sau ne multumim cu ideea ca un "da" nu poate face prea mult rau?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu