image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

16.01.2012-sa te sufoci cu aer


Tu, iubire, sa te sufoci cu aer!
Sa-mi dispari din minte
Si lasa-mi sufletul sa doarma;
O, dulce somn al nestiintei,
Al dorului ce-ai pierdut.
In jur pluti-va miros de scortisoara.
Voi, ganduri ce nimiciti suflete, plecati!
V-ati cuibarit in fiinta-mi seaca,
Mi-ati incatusat simturi si priviri,
Visele par departe,
Idealul a disparut intr-un trecut necunoscut,
Mandria a curs prin ale noastre vene,
Perfectu-i vid,
Iar vidu-i viata noastra.
Culoare sa prinzi; obrajii albi ti-s
Stralucire de stea, ochii-ti cer
Amarnic dor ce-ti sfasie fiinta.
Topeste-te-n amarnic nor de sapte,
Cunoaste-mi vise si amagiri,
Uita-ma intr-un univers
Departe.

Share this:

CONVERSATION

5 vise sparte:

  1. superbe versuri, triste dar superbe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sebastian:we need to talk...as soon as pissible. God,inteleg ca voiai sa te schimbi in 2012,dar nu chiar asa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca inainte erai indecisa,dar stiai ca vrei sa iei o decizie,acum stii ce ar trebui sa faci,si refuzi sa iei decizii.Sau mi se pare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos! <3 desi ele au fost uitate departe altele se vor deschide ca o carte. ;)) :*

    RăspundețiȘtergere