image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Optimism? nu multumesc.



Si daca as spune ca in ultimul timp am dat-o in bara cam in toate lucrurile pe care le-am facut poate ca nimeni nu m-ar crede. Dar chiar asa e. Nu stiu cum am reusit, defapt poate e devina acea chestie numita "optimism" care efectiv ma bantuie si nu stiu cum sa scap de ea. Poate sunt nebuna, dar am nevoie de doza mea zilnica de pesimism care m-a ajutat mereu, si prin mereu chiar vreau sa zic intotdeauna! Optimismul nu aduce nimic bun; l-am folosit in mod exagerat in ultimele cateva saptamani si singurele lucruri bune care mi s-au intamplat au fost ca....defapt n-au fost deloc. Intre ceea ce zic si ceea ce fac nu mai exista punte de legatura, intre ceea ce vreau si ceea ce mi se intampla linia sta sa se rupa.

Si chiar te calca al naibii de rau pe coada toate nereusitele astea. De ce? Pentru ca efectiv stii cate faci pentru a te mentine pe linia de plutire, pentru ca absolut nimeni nu te crede cand spui ca psihic esti terminat, pentru ca nimeni nu te crede cand mai ai putin si cazi de pe picioare. Nu, dar toti judeca momentul cand o dai in bara sub pretextul ca " asa ceva nu se face". Da nu se face, dar habar nu ai ce a fost in mintea ta, era gol defapt, sau cel putin asta iti amintesti. In rest? Optimismul ajuta doar persoanele care il au de la mama natura. Daca esti genul de persoana care s-a nascut sa fie pesimista[asa ca mine] pai ramai pesimist pentru ca daca incerci sa te schimbi nu faci altceva decat sa te zapacesti, sa deviezi de pe traiectoria ta, sa cazi usor si dintr-o data din ce in ce mai repede.

Am obosit sa ma gandesc la faptul ca jumatate din chestiile pe care le fac nu merg, am obosit sa ma lupt singura pentru ceva ce nu o sa am; am obosit sa mint ca totul o sa fie bine.
Stiu ca poate nu dau pic de noima randurilor pe care le scriu, dar asta sunt eu acum, fara pic de sens sau directie. Si da am spus ca nu ma chinui sa fac ceva daca stiu ca acel ceva nu va merge de la bun inceput; dar am incercat si rezultatul a dat cu minus.

Optimism? Nu am nevoie de el.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. 1-nu vad diacritice
    2-esti varza daca tu crezi ca pesimismul ajuta sau optimismul
    3-atata timp cat stii sa indraznesti sa faci numai ce este realizabil si stii sa calculezi totul bine,nu ai nicio gara cu optimismul sau pesimismul
    4-esecul mi se pare genial!traieste-l,de ce nu?
    5-fa ce ai chef.ajuta uneori
    6-poti vedea lumea frumoasa fara sa fii optimista.pentru ca o vezi asa cum este
    7...10-bea cola.uneori ajuta,daca este foarte rece si prea putin acidulata :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. diacriticele nu sunt aici.
    10.nu beau cola.
    la restul nu raspund pentru ca raspunsurile nu ar avea pic de noima in momentul asta.

    RăspundețiȘtergere