image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Lumi paralele



Am impresia ca ma invarat in doua lumi total paralele. Si sincer simt ca mi-am facut-o cu mana mea. In una din lumi sunt eu, cea tipic de aiurita cu scutul ei de aparare pus in loc de armura; in cealalta sunt eu cea adevarata, cu miile de defecte, cu miile de sentimente puse pe tava. Si doare faptul ca nu pot decide ce lume vreau sa pastrez pentru binele meu personal. pentru ca da, e vorba doar de binele meu personal, sau poate nu, dar eu cel putin asa vad asta acum. Pierd des contactul cu una dintre lumi, depinde de cea pe care o las sa se apropie mai mult de mine. Dar uneori ele sunt atat de aproape incat imi e extrem de frica sa nu se ciocneasca pentru ca asta nu ar aduce niciun bine nimanui, nu ar face decat sa dispara amandoua.


Ma invart in lumi paralele cu toate ca nu am crezut ca voi face asta vreodata. Ma impart pe din doua, imi iau doua masti si uit care e cea pe care ar trebui sa o port mereu. Pierd din mine cu fiecare miscare proasta pe care o fac, rup din mine in momentul in care traversez fara pic de cap doua universuri paralele.
Si stii ce e mai rau?ca nu gasesc butonul care sa readuca totul la normal.

Share this:

CONVERSATION

6 vise sparte:

  1. Povara purtata de narcisisti(inclusiv TU):exista doua tipare opozante,dar perfecte in natura lor,si tu trebuie sa alegi dintre ele doar pe unul:pe tine sau pe tine.Si cel mai misto e cand nu alegi nimic,pentru ca esti prea narcisista ca sa alegi pe altcineva in afara de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca sa te alegi pe tine trebuie sa creezi o a 3-a lume care sa contina marea majoritate a detaliilor pe care lumile 1 si 2 le au.

    RăspundețiȘtergere
  3. Etica lui Baruch Spinoza spune altceva

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate, dar eu spun ceea ce gandesc nu ceea ce spun altii

    RăspundețiȘtergere
  5. You got it wrong...am zis ce gandesc eu...Baruch vorbeste doar despre lumile contrastante intre care ne invartim,care sunt vezi-Doamne doar doua.
    Acum poti spune "bini,aha,oki...",si un 'dadada,sigur" bonus

    RăspundețiȘtergere
  6. Defapt acum voi spune "cum spui tu"

    RăspundețiȘtergere